FAQ

Kiedy odbędzie się bieg Parkowe Hercklekoty?

Bieg odbędzie się 24 lutego 2018 roku.

Gdzie odbędzie się bieg?

Bieg odbędzie się w katowickim Parku Leśnym w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach.

Gdzie mieści się biuro zawodów?

W piątek, 23 lutego biuro mieści się w budynku ZAKŁADU ZIELENI MIEJSKIEJ przy ulicy Francuskiej 180 A.

W sobotę, 24 lutego biuro znajdować się będzie na parkingu, tuż obok linii startu/mety.

Jak mogę dostać się do biura zawodów/ na miejsce biegu? Gdzie mogę zaparkować samochód? Czy dojadę komunikacją miejską?

Biuro Zawodów oraz start i meta zlokalizowane są w Katowicach na Dolinie Trzech Stawów, od strony ulicy Francuskiej. W nawigacji najlepiej wprowadzić adres Katowice, Francuska 180a.

Ze względów organizacyjnych dojazd pod samo biuro zawodów nie będzie możliwy. Najbliżej linii startu są zlokalizowane miejsca parkingowe wzdłuż ulicy Francuskiej. Mapa proponowanych parkingów dostępna tutaj.

W pobliżu startu znajduje się przystanek Muchowiec Park, do którego można dojechać autobusem 110. Niedaleko startu (10-20 min. drogi) znajdują się przystanki: Katowice Francuska WORD, na którym zatrzymują się autobusy 51, 110, 133, 170, 600, 900 lub Osiedle Paderewskiego Trzy Stawy, na którym zatrzymują się autobusy 110, 672, 674, 900, 910.

W jakich godzinach funkcjonuje biuro zawodów?

W piątek, 23 lutego biuro funkcjonuje od 16:00 do 20:00

W sobotę, 24 lutego biuro funkcjonuje od 7:00 do 13:00.

Bieg na 7 km i Nordic Walking – 7:00 – 9:30

Bieg dla dzieci – 7:00 – 11:30

Bieg na 12 km – 7:00 – 13:00

Czy będzie można zapisać się w dniu biegu?

Nie ma takiej możliwości. W dniach 23 i 24 lutego będzie można jedynie odebrać opłacone pakiety startowe.

Jestem zapisany ale nie opłaciłem startu, czy będzie możliwość opłacić start w biurze?

Niestety, nie będzie można opłacić pakietu w biurze zawodów.

Czy mogę odebrać pakiet za kogoś innego?

Tak, odbiór pakietu „za kogoś” będzie możliwy po przedstawieniu pisemnego upoważnienia, wraz z kopią dowodu osobistego (do wglądu). Prosimy o korzystanie z gotowych upoważnień, które dostępne są tutaj.

Jaki mam numer startowy?

Lista startowa na 7 km bieg

Lista startowa na 12 km bieg

Lista startowa marsz Nordic Walking

Lista startowa biegi dla dzieci

Odbierając pakiety startowe należy ustawić się do odpowiedniego stanowiska zgodnie ze swoim numerem. Lista z numerami będzie także udostępniona na tablicy przy biurze zawodów.

Przy oddzielnych stanowiskach będzie można odebrać opaski z Runspiration, a także dyplomy i pamiątkowe ramki Grand Prix MK team 2017.

O której startują biegi?

10:00 Start biegu na ok. 7 km
10:05 Start Nordic Walking

12:00 Początek biegów dla dzieci
13:30 Start biegu na ok. 12 km

Co zawiera pakiet startowy w biegu i nordic walking na 7 km oraz w biegu na 12 km?

– numer startowy + agrafki – numer MUSI być widoczny i przypięty z przodu na bluzie/koszulce
– zwrotny chip do pomiaru czasu – chip musi być zamocowany do buta.
– kanapka WASA
– magnes z logo biegu
– materiały informacyjne od Partnerów
– woda na mecie
– napój izotoniczny na mecie (prosimy o wyrzucanie puszek do specjalnie przeznaczonych koszy)
– woda i herbata na trasie na trasie (dot. biegu na 12 km)
– poczęstunek na mecie – wegańska zupa krem z marchewki
– herbata na mecie
– medal na mecie

Co zawiera pakiet startowy dla dzieci?

– numer startowy + agrafki – numer MUSI być widoczny i przypięty z przodu na bluzie/koszulce
– magnes z logo biegu
– zaproszenie do Sali Zabaw Safari w Rudzie Śląskiej
– zaproszenie do Sali Zabaw Ciuciubabka w Katowicach
– medal na mecie
– herbata na mecie
– napój izotoniczny na mecie (prosimy o wyrzucanie puszek do specjalnie przeznaczonych koszy)

Jak wygląda trasa biegu?

Mapy z trasami biegu głównego dostępna jest tutaj.

Mapa biegów dla dzieci dostępna jest na tutaj.

Trasa w 90% poprowadzona będzie drogą asfaltową. Trasa zawiera dwa podbiegi na jednej pętli.

Czy obowiązuje limit czasu pokonania trasy?

Limit pokonania ok. 7 km: 75 minut
Limit pokonania ok. 12 km: 100 minut

Czy będzie depozyt? Gdzie?

Tak, depozyt znajduje się przy linii startu/mety w ZDROWEJ KROWIE oraz w WITAMINCE.
Czy będą dostępne szatnie, prysznice, toalety?

Będą dostępne szatnie (namioty przy starcie). Nie będzie pryszniców. Toalety będą dostępne w okolicy startu/mety.
Pomiędzy 2 i 3 km również znajduje się jedna toaleta.

Czy są oznaczone kilometry na trasie biegu?

Tak, trasa ma oznaczenia co 1 km.

Czy można biec z psem?

Tak. Pies powinien być na smyczy, zarówno na trasie jak i w miasteczku biegowym.

 

Czy można biec z wózkiem?

Tak.

W której strefie startowej powinnam/ powinienem się ustawić?

Dla zwiększenia komfortu zawodników wprowadzamy strefy startowe w biegach na 7 i 12 kilometrów. Przed linią startu zostaną umieszczone duże flagi z nazwami stref startowych. Mamy nadzieję, że nazwy poszczególnych stref przypadną Wam do gustu. Zachęcamy do oszacowania swojego przewidywanego wyniku i ustawienia się za odpowiednią flagą. Na poniższych mapach znajduje się informacja jakim prognozowanym wynikom na 7 lub 12 kilometrów odpowiadają poszczególne strefy.

Dla zawodników marszu Nordic Walking zostanie również przygotowane miejsce, w którym będą mogli oni spokojnie oczekiwać na swój start.

Mapa stref

Gdzie znajdę swój wynik z biegu?

Lista z wynikami zostanie opublikowana na stronie http://www.timing4u.pl/ w dniu biegu, w godzinach wieczornych oraz na stronie www.mkteamevents.pl w niedzielę, 25 lutego 2018 roku.

Czy podczas biegu będą prowadzone klasyfikacje wiekowe?

Podczas IV Parkowych Hercklekotów prowadzone będą następujące klasyfikacje:

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (miejsca I – III) – bieg 7 km i bieg 12 km

Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (miejsca I – III) – marsz Nordic Walking

Kategorie wiekowe – bieg 7 km i bieg 12 km

Najliczniejsza drużyna – bieg 7 km
Najliczniejsza drużyna – bieg 12 km
Najliczniejsza drużyna – marsz NW

Biegi dla dzieci:

Klasyfikacja generalna chłopców i dziewczynek (miejsca I – III) – bieg na 400 m i bieg na 800 m
W jakich godzinach prowadzona będzie dekoracja?

11:15 – dekoracja kategorii OPEN w biegu i nordic walking na 7 km, dekoracja najliczniejszej drużyny na 7 km w biegu i nordic walking, kategorii wiekowych w biegu na 7 km.

Wyróżnienie dla 6 osób, które wg nas będą najciekawiej przebrane.

12:45 – dekoracja biegów dla dzieci

15:00 – dekoracja kategorii OPEN w biegu na 12 km, dekoracja kategorii wiekowych w biegu na 12 km, Wyróżnienie 4 osób, które wg nas będą najciekawiej przebrane.

Czy przewidziane dodatkowe atrakcje dla dzieci?

Tak. Zabawy i animacje dla dzieci prowadzone będą przez Sklep Animatora na dużym parkingu obok linii startu/mety.
Czy na miejscu będzie można kupić coś do jedzenia lub picia?

Tak, na miejscu znajdować się będzie food truck – Montownia Smaku i Zdrowia oraz stoisko z pączkami angielskimi.