NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE BIEGU NOCNE MARKI

Prosimy zapoznać się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi IV Siemianowickich Nocnych Marków.



Kiedy o odbędzie się bieg IV Siemianowickie Nocne Marki?
Bieg odbędzie się 27 października 2018 roku.


Gdzie odbędzie się bieg?
Bieg odbędzie się w Siemianowicach Śląskich, przy Stawie Rzęsa.
Start i meta biegu są otoczone uroczymi okolicznościami przyrody, dlatego też nie ma możliwości dojazdu samochodem pod samą linię startu.
Współrzędne geograficzne miejsca startu 50°18’56.1″N 19°01’34.9″E.
Mapka – klik klik


Gdzie mieści się biuro zawodów i kiedy mogę odebrać pakiet startowy?
Biuro czynne będzie tylko w sobotę, 27.10.2018 r. i mieścić się będzie przy linii startu/mety w niebieskim namiocie. Biuro zacznie wydawać pakiety od godziny 12:00


Jak mogę dostać się do biura zawodów/ na miejsce biegu? Gdzie mogę zaparkować samochód? Czy dojadę komunikacją miejską?
Najbliższe przystanki KZK GOP to Siemianowice Urząd Skarbowy (na żądanie) oraz Siemianowice Strzelnica (na żądanie) znajdujące się około 400 – 500 metrów od linii startu. Około jednego kilometra od linii startu zlokalizowany jest większy przystanek Siemianowice Plac Wolności.


Parkingi
Start i meta biegu są otoczone uroczymi okolicznościami przyrody. Dlatego też nie ma możliwości dojazdu samochodem pod samą linię startu. Współrzędne geograficzne miejsca startu 50°18’56.1″N 19°01’34.9″E.
Sugerujemy korzystanie z parkingów w najbliższej okolicy np. parking przy strzelnicy (ul. Zwycięstwa 2) oraz przy warsztacie samochodowym na ulicy Śląskiej 83.
Dodatkowo parkingi ogólnodostępne na ulicy Kruczej, Stara Szosa, Chopina, Czeladzka, miejsca parkingowe wzdłuż części Alei Spacerowej, miejsca parkingowe w okolicach Urzędu Skarbowego.


Prosimy o przestrzeganie przepisów ruchu drogowego oraz stosowanie się do znaków zakazu parkowania. Organizatorzy nie odpowiadają za ewentualne konsekwencje nieprawidłowego parkowania.
Obowiązuje ZAKAZ PARKOWANIA przed sklepem Wielbłąd oraz AMT-Serwis.


W jakich godzinach funkcjonuje biuro zawodów?
W sobotę, 27 października biuro funkcjonuje od 12:00 do 18:30.

Bieg dla dzieci – od 12:00 – pakiety należy odebrać do 30 min przed planowaną godziną startu
Bieg na 10 km – 12:00 – 16:30
Bieg na 5 km i NW – 12:00 – 18:30


Czy będzie można zapisać się w dniu biegu?
Niestety nie będzie już takiej możliwości.


Jestem zapisany ale nie opłaciłem startu, czy będzie możliwość opłacić start w biurze?
Niestety, nie będzie można opłacić pakietu w biurze zawodów.


Czy mogę odebrać pakiet za kogoś innego?
Tak, odbiór pakietu „za kogoś” będzie możliwy po przedstawieniu pisemnego upoważnienia, wraz z kopią dowodu osobistego (do wglądu). Prosimy o korzystanie z gotowych upoważnień, które dostępne są na stronie www.mkteamevents.pl (belka po prawej stronie)


Jaki mam numer startowy?
Lista z numerami startowymi dostępna jest na stronie www.mkteamevents.pl
Lista startowa na 5 km bieg – klik klik
Lista startowa na 10 km bieg – klik klik
Lista startowa na 5 km Nordic Walking – klik klik
Lista startowa biegi dla dzieci – klik klik

Odbierając pakiety startowe należy ustawić się do odpowiedniego stanowiska zgodnie ze swoim numerem wraz z przygotowanym dokumentem tożsamości. Lista z numerami będzie także udostępniona na tablicy przy biurze zawodów.


O której startują biegi?
15:00 Początek biegów dla dzieci
17:00 Start biegu na ok. 10 km
19:00 Start biegu na 5 km
19:05 Start marszu Nordic Walking


Co zawiera pakiet startowy w biegu i nordic walking na 5 km oraz w biegu na 10 km?

– numer startowy + agrafki – numer MUSI być widoczny i przypięty z przodu na bluzie/koszulce
– zwrotny chip do pomiaru czasu – chip musi być zamocowany do buta.
– kanapka WASA
– magnes z logo biegu
– materiały informacyjne od Partnerów
– woda na mecie
– woda na trasie (dot. biegu na 10 km)
– poczęstunek na mecie – kiełbaska do samodzielnego przygotowania na ognisku + bułka
– herbata na mecie
– medal na mecie


Co zawiera pakiet startowy dla dzieci?

– numer startowy + agrafki – numer MUSI być widoczny i przypięty z przodu na bluzie/koszulce
– kanapka WASA
– magnes z logo biegu
– zaproszenie do Sali Zabaw Ciuciubabka w Katowicach
– medal na mecie
– herbata na mecie


Jak wygląda trasa biegu?
Mapy z trasami biegu głównego dostępna jest na stronie www.teamevents.pl
Mapa biegów dla dzieci dostępna jest na stronie www.mkteamevents.pl

Trasa w 80% poprowadzona będzie drogą szutrową/leśną. Trasa zawiera niewielki podbieg na początku.


Czy obowiązuje limit czasu pokonania trasy?
Limit pokonania ok. 5 km: 60 minut
Limit nordic walking: 70 minut
Limit pokonania ok. 10 km: 90 minut


Czy mogę jeszcze zmienić dystans? Czy mogę zmienić dystans w dniu biegu?
Niestety, nie ma już możliwości zmiany dystansu. Każdy uczestnik ma już przyporządkowany chip i nadany numer startowy dlatego nie ma możliwości by dokonywać zmian.


Czy będzie depozyt? Gdzie?
Tak, depozyt znajduje się przy linii startu/mety w namiocie.


Czy będą dostępne szatnie, prysznice, toalety?
Będą dostępne szatnie (namioty przy starcie). Nie będzie pryszniców. Toalety będą dostępne w okolicy startu/mety. Toaleta dla niepełnosprawnych znajduję się naprzeciwko Parku Dinozaurów.


Czy są oznaczone kilometry na trasie biegu?
Tak, trasa ma oznaczenia co 1 km.


Czy można biec z psem? Czy można biec z wózkiem?
Tak 😊 Pies powinien być na smyczy, zarówno na trasie jak i w miasteczku biegowym.


W której strefie startowej powinnam/ powinienem się ustawić?
Dla zwiększenia komfortu zawodników wprowadzamy strefy startowe w biegach na 5 i 10 kilometrów. Przed linią startu zostaną umieszczone duże flagi z nazwami stref startowych. Mamy nadzieję, że nazwy poszczególnych stref przypadną Wam do gustu. Zachęcamy do oszacowania swojego przewidywanego wyniku i ustawienia się za odpowiednią flagą. Na poniższych mapach znajduje się informacja jakim prognozowanym wynikom na 5 lub 10 kilometrów odpowiadają poszczególne strefy.
Dla zawodników marszu Nordic Walking zostanie również przygotowane miejsce, w którym będą mogli oni spokojnie oczekiwać na swój start.

Link do mapy stref klik klik


Gdzie znajdę swój wynik z biegu?
Lista z wynikami zostanie opublikowana na stronie www.timing4u.pl oraz na stronie www.mkteamevents.pl w niedzielę, 28 października 2018 roku.


Czy podczas biegu będą prowadzone klasyfikacje?
Podczas IV Siemianowickich Nocnych Marków prowadzone będą następujące klasyfikacje:
Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (miejsca I – III) – bieg 5 km i bieg 10 km
Klasyfikacja generalna kobiet i mężczyzn (miejsca I – III) – marsz Nordic Walking
Najliczniejsza drużyna – bieg 5 km
Najliczniejsza drużyna – bieg 10 km
Najliczniejsza drużyna – marsz NW
Najszybsza Siemianowiczanka w biegu na 5 km
Najszybszy Siemianowiczanin w biegu na 5 km
Najszybsza Siemianowiczanka w biegu na 10 km
Najszybszy Siemianowiczanin w biegu na 10 km
15 wyróżnień dla przebierańców


Biegi dla dzieci:
Klasyfikacja generalna chłopców i dziewczynek (miejsca I – III) – bieg na 200, 400 m i bieg na 800 m.
2 wyróżnienia dla przebierańców (dziewczynka + chłopczyk)


Gdzie znajdę szczegółowy harmonogram zawodów?
Harmonogram dostępny tutaj klik klik


Czy przewidziane dodatkowe atrakcje dla dzieci?
Tak. Zabawy i animacje dla dzieci prowadzone będą przez Sklep Animatora obok linii startu/mety.


Czy na miejscu będzie można kupić coś do jedzenia lub picia?
Tak, na miejscu znajdować się będzie food truck – Montownia Smaku i Zdrowia.


Gdzie mogę zamówić koszulkę z biegu?
Koszulki można zamówić na stronie WARSZTATU KOSZULKOWEGO. Ekipa z Warsztatu będzie z nami na biegu, wiec zamówienia będzie można odebrać bezpośrednio przed startem.